torsdag 17 mars 2011

snart helg.

ja godkväll.
Idag har varit en ännu längre dag.
Jobbat på skolan från 8-14, sedan direkt iväg till Kappahl för att jobba 14-18 sedan direkt iväg till träning som började halv 7. Nu är jag äntligen hemma och precis satt i mej kvällsmålet.

Dagen mat :

Frukost - Proteinjuiceshake.
Lunch - Tyvärr blev det ris i matsalen idag tillsammans med kyckling och currysås, grönsaker.
Mellanmål - 2 knäckebröd.
Mellanmål 2 - 2 små sportbar.
Innan träning - 1 äpple, 1 liten sportbar.
Efter träning/kvällsmål - 2 dl lättyoughurt, musli, 1 knäckebröd med skinka och gurka.

Inte någon bra matdag idag då jag haft en stressig dag som jag inte hann planera för 5 öre eftersom jag fick reda på att jag skulle jobba dubbelt igårkväll.

Dagens träning :
30 min morgonpromenad innan frukost.
30 min löpning/intervall
15 min styrka

Har kommit upp i totalt 13 355 steg idag, härligt :)

Även imorgon blir det dubbelt med jobb, från ena jobbet direkt till andra, slutar kl 18.
Men nu finns det pastasallad med tonfisk som jag ska ha med mej imorgon.
Bättre planering.

Kämpa på alla därute, det gör jag.

//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar