onsdag 16 mars 2011

onsdag

Ja idag har varit en lång dag, förlängd APT på jobbet som var slut halv 5, sen hem och äta, sen direkt iväg på träning.

Dagens mat.

Frukost - Havregrynsgröt m. äpplemos och lättmjölk.
Mellanmål - 2 knäckebröd m.smör.
Lunch - Fiskbullar m. grönsaker.
Mellanmål 2 - Smörgås m. ost, paprika, tomat och gurka. 1 riskaka. Kaffe m. mjölk.
Middag - Köttsoppa och 1 knäckebröd.
Kvällsmål efter träning - Proteinshake m mjölk, lättyoughurt, banan och hallon.
Plus 4 koppar kaffe.

Träningen idag :
40 min morgonpromenad innan frukost.
1,5 timmes fotbollsträning.


Dagen har funkat bra idag och vi dagen imorgon blir minst lika bra.

Mina mått för starten ser ut såhär:

Bröst - 88,5 cm
Över naveln - 76 cm
Magen  (störst) - 86 cm
Stuss - 101 cm
Lår - 55 cm

Vikt nu på kvällen utan kläder : 58,8 kg.

Ska se om jag på en vecka lyckas promenera 10 000 steg per dag, alltså runt 70 000 på en vecka.
Dagen idag kom jag inte upp i mer än 7372 steg, så får se om jag lyckas.
Har ju inte på mej stegräknaren hemma eller under min fotbollsträning, inte alltför lätt.

Nu blir det till att kika fotboll på tv, blir nog sängen rätt tidigt idag så jag orkar mig upp på min morgonpromenad.

//

1 kommentar:

  1. Du skriver en kommentar i det senaste inlägget på sidan att du vill vara ned Svårare än så är det inte :)

    Kram!

    SvaraRadera