onsdag 6 april 2011

6 april

oj och förlåt va kass jag varit.
Har inte kännt för att blogga pga att jag ej varit stenhårt med min kost det senaste pga personliga själ.
Men nu är jag igång igen och det är fan 100 % som gäller nu.
Tyvärr får jag inte träna nu på 2 veckor pga personliga själ men det hindrar inte mig till att äta bra mat och ut på härliga promenadeer. Snart har ju dessa två veckor gått och jag är snart igång med träningen igen.

Vi kör måtten igen.

Bröst - 88,5 cm
Över naveln - 75 cm
Magen  (störst) - 86,5 cm
Stuss - 102 cm
Lår - 55,5 cm
Armar - 27 cm

Vikt nu på kvällen utan kläder : 59,9 kg.


Dagen matintag

Frukost - Havregrynsgröt m. äpplrmos och lättmjölk.

Lunch - Fisk bordalie, morötter, ärtor, vitkål och youghurtsås.

Mellanmål - 2 dl havregryn m. lättmjölk, kokos och 1 kiwi.

Middag - Köttfärsrisotto.

Kvällsmål - 2 knäckebröd m. makrill i tomatsås.

Vad gör vi, nu kör vi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar